Protokół II z dnia 6 grudnia 2006 r.

Protokół II sesji Rady Powiatu w Bielsku Podlaskim z dnia 6 grudnia 2006 r.

II sesja Rady Powiatu w Bielsku Podlaskim zwołana przez Przewodniczącego Rady Adama Mirona Łęczyckiego odbyła się w dniu 6 grudnia 2006 r. w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego przy ulicy 11 Listopada 4 w Bielsku Podlaskim. Obrady II sesji rozpoczęły się o godzinie 10.00, zakończyły o godzinie 13.00.

Sesję protokołowała Joanna Popławska.

Przewodniczący Rady otworzył obrady II sesji Rady Powiatu w Bielsku Podlaskim stwierdzając, iż zgodnie z listą obecności w obradach sesji uczestniczy 18 radnych, w tym 4 elektów, zatem obrady są prawomocne (lista obecności w załączeniu).

Na sesji nieobecny był radny Marek Malinowski.

Na zaproszenie Przewodniczącego Rady Powiatu w sesji wzięli udział: Helena Buszko – Członek Zarządu Powiatu II kadencji, Skarbnik Powiatu – Bożena Zwolińska, Sekretarz Powiatu – Ryszard Anusiewicz, Marcin Pieczyński – Aplikant Radcowski, kierownicy wydziałów Starostwa Powiatowego w Bielsku Podlaskim oraz podległych powiatowi jednostek organizacyjnych, inspekcji i straży, (lista gości w załączeniu).

Przewodniczący Rady powitał wszystkich obecnych na sali, poinformował, iż dzisiejsza sesja została zwołana na wniosek Zarządu Powiatu oraz odczytał wniosek Zarządu z dnia 30.11.2006 r. w sprawie zwołania sesji (pismo stanowi załącznik do protokołu). Poinformował następnie, iż w materiałach sesyjnych radni wraz z zaproszeniem na sesję otrzymali porządek obrad. Zgodnie z zapisem § 12 ust. 2 Statutu Powiatu Bielskiego Rada może wprowadzić zmiany w porządku obrad bezwzględną większością głosów, ale w związku ze zwołaniem sesji na wniosek Zarządu, zastosowanie ma tutaj także przepis § 12 ust. 4 Statutu, który mówi, iż do zmiany porządku obrad niezbędna jest zgoda wnioskodawcy – w tym przypadku Zarządu Powiatu. Następnie zwrócił się do radnych z pytaniem czy chcieliby zgłosić wnioski i propozycje zmian do porządku obrad. W związku z tym, iż radni nie zgłosili żadnych wniosków dotyczących zmiany porządku obrad Przewodniczący poddał porządek obrad pod głosowanie.

Rada Powiatu w głosowaniu jawnym stosunkiem głosów: 13 „za”, 0 przeciwnych i 1 wstrzymującym się przyjęła następujący porządek obrad sesji:
1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z I sesji Rady Powiatu.
4. Podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie wstąpienia w skład Rady Powiatu Pana Leona Syczewskiego (druk nr 1).
5. Podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie wstąpienia w skład Rady Powiatu Pana Jerzego Iwańczuka (druk nr 2).
6. Złożenie ślubowania przez radnych.
7. Podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie wyboru Starosty Bielskiego (druk nr 3).
8. Podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie wyboru Wicestarosty i pozostałych członków Zarządu Powiatu Bielskiego (druk nr 4).
9. Podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu (druk nr 5).
10. Podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie powołania Komisji Budżetu, Finansów i Rozwoju Gospodarczego (druk nr 6).
11. Podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie powołania Komisji Oświaty, Kultury i Porządku Publicznego (druk nr 7).
12. Podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie powołania Komisji Ochrony Zdrowia, Pomocy Społecznej i Rodziny (druk nr 8).
13. Podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie powołania Komisji Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska (druk nr 9).
14. Podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie określenia zadań, na które Powiat Bielski przeznacza środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2006 roku (druk nr 10).
15. Podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Powiatu Bielskiego na 2006 rok (druk nr 11).
16. Wnioski, interpelacje i zapytania radnych.
17. Sprawy różne.
18. Zamknięcie obrad.

Zabierając głos w sprawie formalnej radny elekt Marek Antoni Łukaszewicz zapytał czy radny niezaślubiony ma prawo głosować? Przewodniczący poprosił o opinię prawną w tej sprawie. Marcin Pieczyński – aplikant radcowski wyjaśnił, iż radny może wykonywać mandat po złożeniu ślubowania. Ze względu na powyższe wątpliwości radnych Przewodniczący zarządził ponowne głosowanie nad proponowanym porządkiem obrad.

Rada Powiatu w głosowaniu jawnym stosunkiem głosów: 13 „za”, 0 przeciwnych i 0 wstrzymujących się przyjęła porządek obrad w wersji proponowanej przez Zarząd Powiatu.

Zabierając głos w sprawie formalnej radny Jan Radkiewicz stwierdził, iż powyższe głosownie zostało przeprowadzone nieprawidłowo. Najpierw poddany pod głosowanie winien być wniosek o reasumpcję głosowania a dopiero później należało ponownie głosować porządek obrad sesji.

Przewodniczący zwrócił się z prośbą o opinię prawną w tej kwestii. Marcin Pieczyński wyjaśnił, iż został zgłoszony wniosek o ponowne głosowanie, a nie o przeliczenie głosów pierwszego głosowania, reasumpcja nie ma więc tutaj podstaw.

Ad 3.

Przewodniczący Rady Adam Miron Łęczycki oznajmił, iż zgodnie z wymogami statutowymi protokół obrad I sesji Rady Powiatu z dnia 27 listopada 2006 r. był wyłożony do wglądu wraz z załącznikami w Wydziale Organizacyjno-Prawnym Starostwa Powiatowego (pok. nr 309) oraz w dniu dzisiejszym na sali obrad. Do protokołu nie zostały wniesione uwagi na piśmie. Następnie zapytał radnych czy chcieliby zgłosić zapytania do ww. protokołu.

Uwag i zastrzeżeń do protokołu nie wniesiono, wobec czego Przewodniczący zamknął dyskusję i zarządził głosowanie nad jego przyjęciem.

Rada Powiatu w głosowaniu jawnym stosunkiem głosów: 12 „za”, 0 przeciwnych i 2 wstrzymujących się, przyjęła protokół I sesji.

Ad 4.

Przystępując do realizacji kolejnego punktu porządku obrad Przewodniczący poinformował, iż radni wraz z materiałami sesyjnymi otrzymali projekt uchwały Rady Powiatu w sprawie wstąpienia w skład Rady Powiatu Pana Leona Syczewskiego (druk nr 1 w załączeniu). Następnie zwrócił się do radnych z pytaniem czy chcieliby zgłosić uwag do rozpatrywanego projektu uchwały.

Uwag nie zgłoszono, w związku z tym Przewodniczący po zamknięciu dyskusji odczytał numer, tytuł i treść uchwały poddając ją pod głosowanie.

Rada Powiatu w głosowaniu jawnym stosunkiem głosów: 14 „za”, 0 przeciwnych i 0 wstrzymujących się podjęła uchwałę w sprawie wstąpienia w skład Rady Powiatu Pana Leona Syczewskiego (uchwała nr II/05/06 w załączeniu).

Przewodniczący złożył radnemu gratulacje z tytułu wstąpienia w skład Rady Powiatu.

Ad 5.

Przewodniczący przystępując do realizacji kolejnego punktu porządku obrad sesji – podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie wstąpienia w skład Rady Powiatu Pana Jerzego Iwańczuka (druk nr 2 w załączeniu) otworzył dyskusję w tym punkcie.

Uwag nie zgłoszono, w związku z tym Przewodniczący zamknął dyskusję. Następnie odczytał numer, tytuł i treść uchwały poddając ją pod głosowanie.

Rada Powiatu w głosowaniu jawnym stosunkiem głosów: 10 „za”, 0 przeciwnych i 1 wstrzymującym się podjęła uchwałę w sprawie wstąpienia w skład Rady Powiatu Pana Jerzego Iwańczuka (uchwała nr II/06/06 w załączeniu).

Przewodniczący złożył radnemu gratulacje z tytułu wstąpienia w skład Rady Powiatu.

Ad 6.

Przystępując do realizacji kolejnego punktu porządku obrad sesji, stosownie do art. 20 ust. 1 ustawy o samorządzie powiatowym, Przewodniczący Rady Powiatu przystąpił do czynności związanej ze złożeniem ślubowania przez nieobecnych na poprzedniej sesji radnych Rocha Andrzeja Charytona, Marka Antoniego Łukaszewicza oraz radnych, którzy zgodnie z podjętymi powyżej uchwałami Rady Powiatu wstąpili w skład Rady, tj. radnych Leona Syczewskiego i Jerzego Iwańczuka.

W obecności zgromadzonych radni: Roch Andrzej Charyton, Marek Antoni Łukaszewicz, Leon Syczewski i Jerzy Iwańczuk złożyli ślubowanie.

W związku ze złożeniem ślubowania w sesji uczestniczyło 18 radnych, którzy posiadają między innymi prawo podejmowania uchwał, zgłaszania wniosków itp.

Od tej chwili obradom sesji przewodniczy Wiceprzewodniczący Rady radny Bazyli Leszczyński.

Ad 7.

Przystępując do realizacji kolejnego punktu obrad – wyboru Starosty Bielskiego, Przewodniczący obrad poinformował, iż zgodnie ze Statutem Powiatu Bielskiego każdy z radnych ma prawo zgłaszać kandydatury na to stanowisko. Następnie poprosił radnych o zgłaszanie kandydatów na stanowisko Starosty (projekt przedmiotowej uchwały w załączeniu).

Wicestarosta Piotr Bożko zaproponował kandydaturę radnego Sławomira Jerzego Snarskiego.  Przewodniczący zapytał radnego, czy wyraża swoją zgodę na kandydowanie. Po uzyskaniu zgody poprosił o kolejne propozycje.

Radny Jan Radkiewicz zgłosił kandydaturę Mirosława Kruszewskiego informując jednocześnie, iż w przeprowadzonych ostatnio rozmowach przedstawiciele Koalicji Bielskiej pozytywnie wyrażali się o zgłoszonym kandydacie, więc zdaniem radnego potwierdzą to w głosowaniu (zgłoszony kandydat wyraził swoją zgodę na poddanie się procedurze głosowania).

Po upewnieniu się, że radni nie zgłoszą innych propozycji Przewodniczący zgłosił wniosek o zamknięcie listy kandydatów, a następnie poddał wniosek dotyczący zamknięcia listy kandydatów pod głosowanie.

Rada Powiatu w głosowaniu jawnym stosunkiem głosów: 15 „za”, 0 przeciwnych i 2 wstrzymujących się ww. wniosek przyjęła, tym samym lista kandydatów została zamknięta.

Następnie Przewodniczący przystąpił do przeprowadzenia procedury wyboru komisji skrutacyjnej, zwracając się do radnych z prośbą o propozycje dotyczące ustalenia jej składu.

Wicestarosta Piotr Bożko zgłosił kandydaturę Jerzego Ignatiuka, który wyraził zgodę na swój udział w pracach komisji.

Radny Zbigniew Jan Szpakowski zgłosił kandydaturę Jana Czarniawskiego, który także wyraził zgodę na swój udział w pracach komisji.

Radna Zinaida Kuprianiuk-Daniluk zgłosiła osobę radnego Jerzego Iwańczuka jako kandydata na członka komisji, który także wyraził zgodę na kandydowanie.

Radni nie zgłosili innych kandydatur, Przewodniczący obrad zaproponował zamknięcie listy a następnie zarządził głosowanie nad zamknięciem listy oraz przyjęciem zaproponowanego składu komisji skrutacyjnej.

Rada Powiatu w głosowaniu jawnym stosunkiem głosów: 14 „za”, 0 przeciwnych i 3 wstrzymujących się powołała komisję skrutacyjną do przeprowadzenia głosowania tajnego w wyborach na Starostę Bielskiego w następującym składzie:
1) Jerzy Ignatiuk,
2) Jan Czarniawski,
3) Jerzy Iwańczuk.

Komisja skrutacyjna przystąpiła do przygotowania kart do głosowania i organizacji głosowania tajnego. Korzystając z tego Przewodniczący obrad ogłosił przerwę w obradach do czasu zakończenia prac komisji.

Po zakończeniu prac przygotowawczych przez komisję skrutacyjną głos zabrał Przewodniczący obrad, który udzielił radnym wyjaśnień na temat sposobu głosowania tajnego (zasady głosowania w załączeniu) i poprosił o wrzucanie wypełnionych kart do urny.

Po przygotowaniu kart do głosowania i rozdaniu ich radnym odbyło się głosowanie tajne, zakończone zebraniem kart do urny. Komisja Skrutacyjna przeliczyła głosy i sporządziła protokół, który odczytany został przez Przewodniczącego komisji radnego Jerzego Ignatiuka.

W głosowaniu tajnym Rada Powiatu 13 głosami „za”, przy 1 przeciwnym oraz 0 wstrzymujących się wybrała na Starostę Bielskiego radnego Sławomira Jerzego Snarskiego.

Przewodniczący obrad odczytał numer, tytuł i treść podjętej uchwały w sprawie wyboru Starosty Bielskiego (uchwała nr II/07/06 w załączeniu). Pogratulował oraz zwrócił się Starosty z prośbą o zabranie głosu.

Starosta Bielski Sławomir Jerzy Snarski podziękował radnym, którzy udzielili mu poparcia w głosowaniu oraz obdarzyli go zaufaniem jako Starostę Bielskiego następnej kadencji. Poinformował, iż kadencja Starosty III kadencji będzie ukierunkowana na dalsze doskonalenie pracy urzędu co umożliwi pozyskanie środków unijnych, na dalszy rozwój powiatu z wykorzystaniem środków unijnych. Zabiegać będzie także o lepszą współpracę z samorządami gminnymi i miejskimi. Rzeczą kluczową jest aby Powiat dobrze i równomiernie się rozwijał. Podkreślił iż postara się nie zawieść zaufania którym go obdarzono.

Ad 8.

Przystępując do realizacji kolejnego punktu Przewodniczący obrad otworzył procedurę przeprowadzenia wyboru Wicestarosty oraz pozostałych członków Zarządu Powiatu (projekt uchwały w załączeniu). Zwrócił się do Starosty z prośbą o zabranie głosu w tej sprawie.

Starosta, korzystając z przysługujących mu ustawowych uprawnień w przedmiocie desygnowania kandydatów na Wicestarostę oraz członków Zarządu Powiatu, zaproponował następujące osoby:
1. Piotr Bożko – Wicestarosta,
2. Zbigniew Jan Szpakowski – członek,
3. Mirosław Bałło – członek.

Wszyscy zaproponowani kandydaci wyrazili zgodę na poddanie się procedurze głosowania.

Przewodniczący obrad zaproponował, aby do wyborów Wicestarosty oraz Członków Zarządu komisja skrutacyjna pracowała w poprzednim składzie. Członkowie komisji skrutacyjnej wyrazili zgodę na pracę w komisji. Propozycję tę poddał pod głosowanie.

Rada Powiatu w głosowaniu jawnym stosunkiem głosów: 15 za, 0 przeciwnych oraz 2 wstrzymujących się przyjęła poprzedni skład komisji skrutacyjnej w osobach:
1) Jerzy Ignatiuk – Przewodniczący,
2) Jerzy Iwańczuk – Sekretarz,
3) Jan Czarniawski – Członek.

Celem umożliwienia komisji skrutacyjnej wykonania czynności związanych z przygotowaniem kart do głosowania i organizacji głosowania tajnego Przewodniczący obrad o godzinie 11.10 ogłosił 10-minutową przerwę w obradach sesji.

Po wznowieniu obrad członkowie Komisji Skrutacyjnej rozdali radnym przygotowane karty do głosowania. Po dokonaniu skreśleń wyczytywani przez Przewodniczącego obrad w kolejności alfabetycznej radni wrzucali karty do urny. Po wyjęciu kart z urny Komisja Skrutacyjna przeliczyła głosy i sporządziła protokół, który odczytany został przez Przewodniczącego komisji radnego Jerzego Ignatiuka.

W głosowaniu tajnym Rada Powiatu dokonała wyboru Wicestarosty i pozostałych członków Zarządu Powiatu następującą ilością głosów:
– radny Piotr Bożko – 11 za, 0 przeciw, 6 wstrzymujących się,
– radny Zbigniew Jan Szpakowski – 13 za, 0 przeciw, 3 wstrzymujących się (1 głos nieważny),
– radny Mirosław Bałło – 12 za, 0 przeciw i 5 wstrzymujących się.

Starosta Bielski, Pan Sławomir Jerzy Snarski pogratulował nowym członkom Zarządu, podziękował tym radnym, którzy w głosowaniu tajnym poparli kandydatury Starosty, Wicestarosty i członków Zarządu. Następnie poinformował, iż dobiega właśnie końca współpraca z członkiem Zarządu – Heleną Buszko, której podziękował za czteroletnią współpracę oraz życzył powodzenia w dalszych działaniach na rzecz rozwoju powiatu.

Przewodniczący obrad odczytał następnie tekst uchwały Rady Powiatu, podjętej w głosowaniu tajnym, w sprawie wyboru Wicestarosty oraz pozostałych członków Zarządu Powiatu (uchwała nr II/08/06 w załączeniu). Pogratulował członkom Zarządu, a następnie poprosił wybranych do zajęcia miejsc przy stole Zarządu Powiatu.

Ad 9.

Przystępując do realizacji punktu dotyczącego podjęcia uchwały Rady Powiatu w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Przewodniczący obrad poinformował, iż zgodnie z obowiązującymi przepisami Statutu Powiatu Komisja ta liczy 5 członków. Zaproponował następnie aby w pierwszej kolejności dokonać wyboru Przewodniczącego Komisji, następnie jego zastępcę, Sekretarza i pozostałych dwóch członków. Poprosił o zgłaszanie kandydatur na Przewodniczącego Komisji.

Radny Zbigniew Jan Szpakowski zgłosił kandydaturę radnego Daniela Puchalskiego.

Przewodniczący zapytał radnego, czy wyraża swoją zgodę na kandydowanie.

Radny Daniel Puchalski oświadczył, że wyraża zgodę.

Przewodniczący poprosił o zgłaszanie kolejnych kandydatów.

Radny Jan Radkiewicz zgłosił kandydaturę radnego Rocha Andrzeja Charytona, który także wyraził zgodę na kandydowanie.

Kolejnych kandydatur nie zgłoszono, w związku z powyższym Przewodniczący zgłosił wniosek o zamknięcie listy, po czym poddał wniosek pod głosowanie.

Rada Powiatu w głosowaniu jawnym stosunkiem głosów: 13 „za”, 1 przeciwnym i 0 wstrzymujących się wniosek przyjęła, tym samym lista kandydatów została zamknięta.

Następnie Przewodniczący obrad przystąpił do głosowania w kolejności zgłoszonych kandydatur.

Przewodniczący obrad poddał pod głosowanie przyjęcie radnego Daniela Puchalskiego zgłoszonego na Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej.

W wyniku głosowania jawnego za kandydaturą radnego Daniela Puchalskiego głosowało 13 radnych, 1 był przeciwny, a 5 wstrzymało się od głosu.

Następnie Przewodniczący obrad poddał pod głosowanie przyjęcie radnego Rocha Andrzeja Charytona zgłoszonego na Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej.

W wyniku głosowania jawnego za kandydaturą radnego Rocha Andrzeja Charytona głosowało 4 radnych, 5 był przeciwnych a 8 wstrzymało się od głosu.

Przewodniczący obrad stwierdził, iż Rada Powiatu w głosowaniu jawnym na Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej wybrała radnego Daniela Puchalskiego.

Następnie Przewodniczący obrad poprosił o zgłaszanie kandydatur na stanowisko Wiceprzewodniczącego Komisji Rewizyjnej.

Radny Zdzisław Tworkowski zgłosił kandydaturę radnego Witolda Sysuły.

Przewodniczący obrad zapytał radnego, czy wyraża swoją zgodę na kandydowanie.

Radny Witold Sysuła oświadczył, że wyraża zgodę.

Przewodniczący poprosił o zgłaszanie dalszych kandydatów.

Radny Jan Czarniawski zgłosił kandydaturę radnego Edwarda Karpiesiuka.

Przewodniczący obrad zapytał radnego, czy wyraża swoją zgodę na kandydowanie.

Radny Edward Karpiesiuk wyraził zgodę na kandydowanie.

Kolejnych kandydatur nie zgłoszono w związku z powyższym Przewodniczący obrad zgłosił wniosek o zamknięcie listy kandydatów, poddając go pod głosowanie.

Rada Powiatu w głosowaniu jawnym stosunkiem głosów: 16 „za”, 1 przeciw i 0 wstrzymujących się ww. wniosek przyjęła, tym samym lista kandydatów została zamknięta.

Następnie Przewodniczący obrad przystąpił do głosowania w kolejności zgłoszonych kandydatur.

Przewodniczący obrad poddał pod głosowanie przyjęcie radnego Witolda Sysuły zgłoszonego na Wiceprzewodniczącego Komisji Rewizyjnej.

W wyniku głosowania jawnego za kandydaturą radnego Witolda Sysuły głosowało 4 radnych, 3 był przeciw a 10 wstrzymało się od głosu.

Następnie Przewodniczący obrad poddał pod głosowanie przyjęcie kandydatury radnego Edwarda Karpiesiuka zgłoszonego na Wiceprzewodniczącego Komisji Rewizyjnej.

W wyniku głosowania jawnego za kandydaturą radnego Edwarda Karpiesiuka głosowało 12 radnych, 1 był przeciw a 4 wstrzymało się od głosu.

Przewodniczący obrad stwierdził, iż Rada Powiatu w głosowaniu jawnym dokonała wyboru radnego Edwarda Karpiesiuka na z-cę Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej.

Przewodniczący obrad poprosił o zgłaszanie kandydatur na Sekretarza Komisji.

Radna Zinaida Kuprianiuk-Daniluk zgłosiła kandydaturę radnego Jerzego Iwańczuka.

Zapytany przez Przewodniczącego obrad radny oświadczył, iż wyraża zgodę na kandydowanie.

Przewodniczący poprosił o zgłaszanie dalszych kandydatów.

Radni nie zabierali głosu, w tej sytuacji Przewodniczący zgłosił wniosek o zamknięcie listy kandydatów oraz podał zgłoszony przez siebie wniosek pod głosowanie.

Rada Powiatu w głosowaniu jawnym stosunkiem głosów: 15 „za”, 0 przeciwnych i 0 wstrzymujących się powyższy wniosek przyjęła, tym samym lista kandydatów została zamknięta.

Przewodniczący obrad poddał więc pod głosowanie przyjęcie radnego Jerzego Iwańczuka zgłoszonego na Sekretarza Komisji Rewizyjnej.

Rada Powiatu w głosowaniu jawnym stosunkiem głosów: 12 za, 4 przeciwnych oraz 1 wstrzymującym się dokonała wyboru radnego Jerzego Iwańczuka na stanowisko Sekretarza Komisji Rewizyjnej.

Następnie Przewodniczący przystąpił do procedury wyboru pozostałych członków Komisji. Poprosił o zgłaszanie kandydatów.

Radny Zdzisław Tworkowski zgłosił kandydaturę radnego Witolda Sysułę.

Przewodniczący zapytał radnego, czy wyraża swoją zgodę na kandydowanie.

Zgłoszony radny Witold Sysuła oświadczył, że wyraża zgodę.

Przewodniczący poprosił o zgłaszanie dalszych kandydatów.

Wicestarosta Piotr Bożko zgłosił kandydaturę radnego Bazylego Leszczyńskiego.

Radny Bazyli Leszczyński wyraził swoją zgodę na poddanie się procedurze głosowania. Stwierdził jednak, iż zgodnie z zapisem § 36 ust. 2 Statutu Powiatu Bielskiego, pełniąc funkcję Wiceprzewodniczącego Rady Powiatu nie może ubiegać się o funkcję członka Komisji Rewizyjnej. Następnie zwrócił się z prośbą o zgłaszanie kolejnych kandydatur.

Radny Marek Antoni Łukaszewicz zgłosił kandydaturę radnego Rocha Andrzeja Charytona (radny wyraził zgodę na kandydowanie).

Radny Mirosław Bałło zgłosił kandydaturę radnego Jerzego Ignatiuka, który także wyraził zgodę na kandydowanie.

Radny Jan Radkiewicz zgłosił kandydaturę radnego Marka Antoniego Łukaszewicza (radny także wyraził zgodę na poddanie się procedurze głosowania).

Kolejnych kandydatur nie zgłoszono. W związku z powyższym Przewodniczący obrad zgłosił wniosek o zamknięcie listy kandydatów, po czym poddał zgłoszony przez siebie wniosek pod głosowanie.

Rada Powiatu w głosowaniu jawnym stosunkiem głosów: 13 za, 0 przeciwnych i 1 wstrzymującym się od głosu powyższy wniosek przyjęła, zamykając tym samym listę kandydatów na członków Komisji Rewizyjnej.

Następnie Przewodniczący obrad przystąpił do głosowania w kolejności zgłoszonych kandydatur na członków Komisji Rewizyjnej.

Przewodniczący obrad poddał pod głosowanie przyjęcie radnego Witolda Sysuły zgłoszonego na członka Komisji Rewizyjnej.

W wyniku głosowania jawnego za kandydaturą radnego Witolda Sysuły głosowało 15 radnych, 0 było przeciw a 1 wstrzymał się od głosu.

Następnie Przewodniczący obrad poddał pod głosowanie przyjęcie kandydatury radnego Rocha Andrzeja Charytona zgłoszonego na członka Komisji Rewizyjnej.

W wyniku głosowania jawnego za kandydaturą radnego Rocha Andrzeja Charytona opowiedziało się 4 radnych, 2 było przeciw, a 6 wstrzymało się od głosu.

Przewodniczący poddał kandydaturę radnego Jerzego Ignatiuka pod głosowanie.

W wyniku głosowania jawnego za kandydaturą radnego Jerzego Ignatiuka opowiedziało się 12 radnych, 0 było przeciwnych a 2 wstrzymało się od głosu.

Następnie Przewodniczący poddał pod głosownie kandydaturę radnego Marka Antoniego Łukaszewicza zgłoszonego na członka Komisji Rewizyjnej.

W wyniku głosowania jawnego za kandydaturą radnego Marka Antoniego Łukaszewicza głosowało 4 radnych, 0 było przeciwnych a 7 wstrzymało się od głosu.

Przewodniczący obrad stwierdził, iż Rada Powiatu w głosowaniu jawnym dokonała wyboru radnego Witolda Sysułę oraz radnego Jerzego Ignatiuka na członków Komisji Rewizyjnej.

Przewodniczący odczytał numer, tytuł i treść uchwały Rady Powiatu w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej uwzględniający przyjęty powyżej skład Komisji, poddając ją pod głosowanie.

Rada Powiatu w głosowaniu jawnym stosunkiem głosów: 13 za, 2 przeciwnych oraz 3 wstrzymujących się podjęła przedmiotową uchwałę (uchwała nr II/09/06 w załączeniu).

Ad 10.

Przewodniczący obrad przystępując do realizacji kolejnego punktu porządku obrad sesji – Podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie powołania Komisji Budżetu, Finansów i Rozwoju Gospodarczego (druk nr 6 w załączeniu), poinformował, iż zgodnie ze Statutem Powiatu w skład komisji stałych wchodzą radni w liczbie nie większej niż 6 członków. Zwrócił się następnie z prośbą o zgłaszanie kandydatów bądź zgłaszanie się osobiście przez radnych do pracy w komisji.

Radny Edward Karpiesiuk zgłosił się do pracy w Komisji.

Radny Jan Czarniawski zgłosił radnego Daniela Puchalskiego.

Zapytany przez Przewodniczącego obrad radny Daniel Puchalski stwierdził, iż wyraża zgodę na kandydowanie.

Radny Zbigniew Jan Szpakowski zgłosił się do pracy w komisji.

Radny Mirosław Bałło zgłosił radnego Bazylego Leszczyńkiego do pracy w komisji, radny wyraził zgodę na kandydowanie.

Kolejnych kandydatów nie zgłoszono. W związku z powyższym Przewodniczący zgłosił wniosek o zamknięcie listy kandydatów, po czym poddał zgłoszony przez siebie wniosek pod głosowanie.

Rada Powiatu w głosowaniu jawnym stosunkiem głosów: 10 „za”, 1 przeciwnym i 2 wstrzymujących się ww. wniosek przyjęła.

W związku z powyższym Przewodniczący obrad odczytał projekt uchwały w przedmiotowej sprawie, uwzględniający zgłoszony powyżej skład Komisji oraz poddał ją pod głosownie.

Rada Powiatu w głosowaniu jawnym stosunkiem głosów: 12 „za”, 0 przeciwnych i 2 wstrzymujących się podjęła uchwałę w sprawie powołania Komisji Budżetu, Finansów i Rozwoju Gospodarczego (uchwała nr II/10/06 w załączeniu) w następującym składzie:
1. Edward Karpiesiuk,
2. Bazyli Leszczyński,
3. Daniel Puchalski,
4. Zbigniew Jan Szpakowski.

Przewodniczący obrad poinformował, iż powołane w dniu dzisiejszym komisje stałe dokonają wyboru Przewodniczących tychże komisji na swoim pierwszym posiedzeniu.

Ad 11.

Przystępując do realizacji kolejnego punktu porządku obrad sesji – Podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie powołania Komisji Oświaty, Kultury i Porządku Publicznego (druk nr 7 w załączeniu), Przewodniczący zwrócił się do radnych z prośbą o zgłaszanie kandydatur na członków komisji.

Radny Jerzy Ignatiuk zgłosił swoją kandydaturę na członka komisji.

Radny Daniel Puchalski zgłosił kandydaturę radnego Jana Czarniawskiego na członka komisji.

Przewodniczący obrad zapytał radnego czy wyraża zgodę na kandydowanie.

Radny Jan Czarniawski oświadczył, iż wyraża zgodę.

Radny Bazyli Leszczyński zgłosił swoją kandydaturę na członka komisji.

Radny Jerzy Iwańczuk zgłosił kandydaturę radnego Leona Syczewskiego.

Zapytany przez Przewodniczącego obrad radny Leon Syczewski oświadczył, iż wyraża swoją zgodę na kandydowanie.

Kolejnych kandydatur nie zgłoszono, w związku z tym Przewodniczący zgłosił wniosek o zamknięcie listy kandydatur, po czym poddał zgłoszony przez siebie wniosek pod głosowanie.

Rada Powiatu w głosowaniu jawnym stosunkiem głosów: 11 „za”, 1 przeciwnym i 4 wstrzymujących się ww. wniosek przyjęła.

Wobec powyższego Przewodniczący obrad odczytał projekt uchwały w przedmiotowej sprawie, uwzględniający zgłoszony powyżej skład Komisji oraz poddał ją pod głosownie.

Rada Powiatu w głosowaniu jawnym stosunkiem głosów: 13 „za”, 0 przeciwnych i 2 wstrzymujących się podjęła uchwałę w sprawie powołania Komisji Oświaty, Kultury i Porządku Publicznego (uchwała nr II/11/06 w załączeniu) w następującym składzie:
1) Jan Czarniawski
2) Jerzy Ignatiuk,
3) Bazyli Leszczyński,
4) Leon Syczewski.

Ad 12.

Przystępując do realizacji kolejnego punktu porządku obrad sesji – Podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie powołania Komisji Ochrony Zdrowia, Pomocy Społecznej i Rodziny (druk nr 8 w załączeniu) Przewodniczący zwrócił się do radnych z prośbą o zgłaszanie kandydatur na członków komisji.

Radny Zbigniew Jan Szpakowski zgłosił kandydaturę radnej Zinaidy Kuprianiuk-Daniluk.

Radny Edward Karpiesiuk zgłosił kandydaturę radnego Jana Czarniawskiego.

Radny Daniel Puchalski zgłosił kandydaturę radnego Zbigniewa Jana Szpakowskiego.

Radny Witold Sysuła zgłosił kandydaturę radnego Zdzisława Tworkowskiego.

Radny Jerzy Ignatiuk zgłosił kandydaturę radnego Mirosława Bałło.

Przewodniczący zapytał zgłoszone osoby czy wyrażają zgodę na kandydowanie. Wszyscy zgłoszeni kandydaci oświadczyli, iż wyrażają zgodę na pracę w Komisji.

Kolejnych kandydatur nie zgłoszono. Wobec powyższego Przewodniczący zaproponował zamknięcie listy kandydatów, po czym poddał zgłoszony przez siebie wniosek pod głosowanie.

Rada Powiatu w głosowaniu jawnym stosunkiem głosów: 13 „za”, 1 przeciwnym i 2 wstrzymujących się ww. wniosek przyjęła.

Wobec powyższego Przewodniczący obrad odczytał projekt uchwały w przedmiotowej sprawie, uwzględniający zgłoszony powyżej skład Komisji oraz poddał ją pod głosownie.

Rada Powiatu w głosowaniu jawnym stosunkiem głosów: 14 „za”, 0 przeciwnych i 2 wstrzymujących się podjęła uchwałę w sprawie powołania Komisji Ochrony Zdrowia, Pomocy Społecznej i Rodziny (uchwała nr II/12/06 w załączeniu) w następującym składzie:
1) Mirosław Bałło,
2) Jan Czarniawski,
3) Zinaida Kuprianiuk-Daniluk,
4) Zbigniew Jan Szpakowski,
5) Zdzisław Tworkowski.

Ad 13.

Przystępując do realizacji kolejnego punktu porządku obrad sesji – Podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie powołania Komisji Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska (druk nr 9 w załączeniu) Przewodniczący zwrócił się do radnych z prośbą o zgłaszanie kandydatur na członków komisji.

Radny Zdzisław Tworkowski zgłosił radnego Witolda Sysułę.

Przewodniczący obrad zapytał radnego czy wyraża zgodę na kandydowanie.

Radny Witold Sysuła oświadczył, iż wyraża zgodę.

Przewodniczący obrad poprosił o zgłaszanie kolejnych kandydatur.

Radny Marek Antoni Łukaszewicz zgłosił do pracy w komisji następujących radnych: Zdzisława Tworkowskiego, Jana Radkiewicza, Rocha Andrzeja Charytona oraz stwierdził, iż zgłasza swoją osobę do pracy w komisji.

Przewodniczący zapytał zgłoszone osoby czy wyrażają zgodę na kandydowanie. Wszyscy zgłoszeni kandydaci oświadczyli, iż wyrażają zgodę na pracę w komisji.

Następnie Przewodniczący obrad zwrócił się z prośbą o zgłaszanie kolejnych kandydatur.

Radny Jerzy Iwańczuk zgłosił kandydaturę radnego Leona Syczewskiego.

Radny Leon Syczewski zgłosił kandydaturę do pracy w komisji radnego Jerzego Iwańczuka.

Radny Zbigniew Jan Szpakowski zgłosił kandydaturę radnego Mirosława Bałło.

Zapytani przez Przewodniczącego obrad radni Leon Syczewski, Jerzy Iwańczuk oraz Mirosław Bałło oświadczyli, iż wyrażają zgodę na kandydowanie na członków Komisji Rolnictwa.

Kolejnych kandydatur nie zgłoszono. Wobec powyższego Przewodniczący obrad zgłosił wniosek o zamknięcie listy kandydatów, po czym poddał zgłoszony przez siebie wniosek pod głosowanie.

Rada Powiatu w głosowaniu jawnym stosunkiem głosów: 12 „za”, 1 przeciwnym i 2 wstrzymujących się ww. wniosek przyjęła.

Następnie Przewodniczący obrad zaproponował aby w związku z tak dużą liczbą zgłoszonych kandydatów do pracy w komisji przeprowadzić głosowanie tajne.

Sekretarz Powiatu – Ryszard Anusiewicz poinformował, iż zgodnie z obowiązującymi przepisami powołanie składu Komisji stałych następuje w trybie głosowania jawnego, nie ma więc w tym przypadku konieczności wyboru członków komisji w głosowaniu tajnym. Zaproponował następnie poddanie pod głosowanie Rady oddzielnie każdego ze zgłoszonych kandydatów.

Przewodniczący obrad przystąpił do głosowania jawnego w kolejności zgłoszonych kandydatur.

Jako pierwszego poddał pod głosowanie przyjęcie kandydatury radnego Witolda Sysuły zgłoszonego na członka Komisji Rolnictwa.

W wyniku głosowania jawnego za kandydaturą radnego Witolda Sysuły głosowało 14 radnych, 0 był przeciw a 3 wstrzymało się od głosu.

Przewodniczący poddał pod głosowanie przyjęcie kandydatury radnego Zdzisława Tworkowskiego zgłoszonego na członka komisji.

W wyniku głosowania jawnego za kandydaturą radnego Zdzisława Tworkowskiego opowiedziało się 11 radnych, 0 było przeciw a 6 wstrzymało się od głosu.

Następnie Przewodniczący poddał pod głosowanie przyjęcie kandydatury radnego Jana Radkiewicza zgłoszonego na członka komisji.

W wyniku głosowania jawnego za kandydaturą radnego Jana Radkiewicza opowiedziało się 12 radnych, 0 było przeciw a 5 wstrzymało się od głosu.

Przewodniczący obrad poddał pod głosowanie kandydaturę radnego Rocha Andrzeja Charytona zgłoszonego na członka komisji.

W wyniku głosowania jawnego za kandydaturą radnego Rocha Andrzeja Charytona opowiedziało się 8 radnych, 0 było przeciw a 7 wstrzymało się od głosu.

Następnie Przewodniczący obrad poddał pod głosowanie przyjęcie kandydatury radnego Marka Antoniego Łukaszewicza zgłoszonego na członka tej komisji.

W wyniku głosowania jawnego za kandydaturą radnego Marka Antoniego Łukaszewicza opowiedziało się 6 radnych, 0 było przeciw a 11 wstrzymało się od głosu.
Przewodniczący obrad poddał pod głosowanie przyjęcie kandydatury radnego Leona Syczewskiego.

W wyniku głosowania jawnego za kandydaturą radnego Leona Syczewskiego opowiedziało się 12 radnych, 0 było przeciwnych a 4 wstrzymało się od głosu.

Przewodniczący poddał następnie pod głosowanie Rady kandydaturę radnego Jerzego Iwańczuka zgłoszonego do pracy w komisji.

W wyniku głosowania jawnego za kandydaturą radnego Jerzego Iwańczuka opowiedziało się 12 radnych, 1 był przeciw a 2 wstrzymało się od głosu.

Następnie Przewodniczący obrad poddał pod głosowanie kandydaturę radnego Mirosława Bałło zgłoszonego do pracy w komisji.

W wyniku głosowania jawnego za kandydaturą radnego Mirosława Bałło głosowało 12 radnych, 0 było przeciwnych a 2 wstrzymało się od głosu.

Przewodniczący obrad stwierdził, iż Rada Powiatu w głosowaniu jawnym dokonała wyboru radnych: Witolda Sysułę, Zdzisława Tworkowskiego, Jana Radkiewicza, Leona Syczewskiego, Jerzego Iwańczuka oraz Mirosława Bałło na członków Komisji Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska.

Następnie Przewodniczący odczytał numer, tytuł i treść projektu uchwały Rady Powiatu w sprawie powołania Komisji Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska uwzględniający przyjęty powyżej skład Komisji, poddając go pod głosowanie.

Rada Powiatu w głosowaniu jawnym stosunkiem głosów: 12 za, 0 przeciwnych oraz 0 wstrzymujących się podjęła przedmiotową uchwałę (uchwała nr II/13/06 w załączeniu).
Przewodniczący obrad ogłosił 15-minutową przerwę w obradach sesji.

Ad 14.

Po wznowieniu obrad Przewodniczący przystąpił do realizacji kolejnego punktu porządku obrad sesji, tj. Podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie określenia zadań, na które Powiat Bielski przeznacza środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2006 roku (druk nr 10 w załączeniu). Następnie otworzył dyskusję w tym punkcie.

Uwag nie zgłoszono, w związku z tym Przewodniczący obrad zamknął dyskusję w tym punkcie. Następnie odczytał numer tytuł i treść projektu uchwały w rozpatrywanej sprawie, po czym poddał ją pod głosowanie.

Rada Powiatu w głosowaniu jawnym stosunkiem głosów: 14 „za”, 0 przeciwnych i 4 wstrzymujących się podjęła uchwałę w sprawie określenia zadań, na które Powiat Bielski przeznacza środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2006 roku (uchwała nr II/14/06 w załączeniu).

Ad 15.

Przystępując do realizacji kolejnego punktu porządku obrad – Podjęcie uchwały Rady Powiatu w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Powiatu Bielskiego na 2006 rok (druk nr 11 w załączeniu), Przewodniczący obrad poinformował, iż w dniu dzisiejszym radni otrzymali autopoprawkę Zarządu Powiatu do projektu uchwały w rozpatrywanej sprawie. Zwrócił się następnie do Starosty o komentarz w tej sprawie.

Starosta Bielski Sławomir Jerzy Snarski wyjaśnił, iż proponowane zmiany w planie dochodów i wydatków dofinansowanych ze środków unijnych i budżetu państwa dotyczą realizacji projektu pn. „Fundusz Stypendialny dla studentów z obszarów zmarginalizowanych – III edycja” oraz projektu pn. „Fundusz stypendialny dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych – III edycja”. Podstawą wprowadzenia tych zmian są pisma Marszałka Województwa Podlaskiego otrzymane przez Starostwo Powiatowe w sprawie pozytywnego zweryfikowania i zaakceptowania przez instytucję Wdrażającą ww. dofinansowania.

W związku planowanym terminem kolejnej sesji Rady pod koniec grudnia br. a także z potrzebą wypłacenia stypendiów przed Świętami Bożego Narodzenia Zarząd Powiatu wnosi o podjęcie uchwały w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Powiatu Bielskiego na 2006 rok z uwzględnieniem przedłożonej w dniu dzisiejszym autopoprawki.

Przewodniczący obrad zwrócił się do radnych z prośbą o zgłaszanie uwag do projektu uchwały w przedmiotowej sprawie, a wobec ich braku stwierdził, iż dyskusja w tym punkcie została zamknięta. Następnie odczytał numer, tytuł i treść projektu w przedmiotowej sprawie oraz poddał ją pod głosowanie.

Rada Powiatu w głosowaniu jawnym stosunkiem głosów: 15 „za”, 0 przeciwnych i 3 wstrzymujących się podjęła uchwałę w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Powiatu Bielskiego na 2006 rok wraz z autopoprawką Zarządu Powiatu (uchwała nr II/14/06 w załączeniu).

Od godziny 12.50 przewodnictwo nad obradami ponowie objął Przewodniczący Rady – Adam Miron Łęczycki.

Ad 16.

Przystępując do realizacji kolejnego punktu porządku obrad sesji, tj. Wnioski, interpelacje i zapytania radnych, Przewodniczący Rady zwrócił się do radnych z prośbą o zabieranie głosu w tym punkcie.

W związku z toczącymi się w sądzie sprawami dotyczącymi SP ZOZ w Bielsku Podlaskim i wygraną w części spraw przez pracowników SP ZOZ, radny Jan Radkiewicz stwierdził, iż będzie się to wiązało z wypłaceniem znacznych kwot. Z doniesień prasowych wynika także, iż dyrektor SP ZOZ zapowiada dalsze zwolnienia pracowników szpitala. Radny zwrócił się do Starosty z pytaniem jak Starosta widzi rozwiązanie tej sprawy.

Starosta wyjaśnił, iż nie zna oficjalnego rozstrzygnięcia – wyroku sądowego – w poruszonej przez radnego sprawie. Wyrok sądu w którym pracownikom zasądzono zwrot pieniędzy spowoduje wypłacenie tych środków. Zakładem pracy dla pracowników jest SP ZOZ, to dyrektor szpitala wypracuje koncepcję wypłacenia zasądzonych kwot. Odnosząc się do pytania dotyczącego organizacji SP ZOZ, Starosta wyjaśnił, iż został przyjęty Program naprawczy szpitala, który obowiązuje. Na dzień dzisiejszy Staroście nie są znane inne koncepcje, trudno mu się więc odnosić do pytania radnego.

Radny Jan Radkiewicz stwierdził, że wyrokiem sądu na rzecz pracowników zasądzone zostały także odsetki, co zdaniem radnego jest wynikiem nieprawidłowego działania kierownictwa. Następnie radny zwrócił się do Starosty z pytaniem, czy po zapoznaniu się z wyrokiem sądu Starosta zamierza wyciągnąć konsekwencje służbowe za doprowadzenie przez Panią dyrektor do takiej sytuacji?

Starosta jeszcze raz podkreślił, iż nie zna ostatecznych rozstrzygnięć. Zarządzanie przedsiębiorstwem, zarządzanie instytucją zawsze niesie za sobą ryzyko podejmowanych decyzji. Stwierdził następnie, iż nie ocenia osoby, pojedynczych przypadków, po jednym fakcie; całość zdarzeń oceniana jest kompleksowo.

Radni nie zgłaszali się do dyskusji, w związku z tym Przewodniczący uznał, iż dyskusja w tym punkcie została zamknięta.

Ad 17.

Przystępując do realizacji kolejnego punktu porządku obrad sesji Przewodniczący zwrócił się do radnych z prośbą o zabieranie głosu w punkcie sprawy różne.

Głos zabrała Helena Buszko – Członek Zarządu Powiatu minionej kadencji, która pogratulowała radnemu Sławomirowi Jerzemu Snarskiemu wyboru na odpowiedzialne stanowisko Starosty Bielskiego oraz stwierdziła, iż dotychczasowa praca Starosty, zaangażowanie i umiejętność tworzenia dobrego klimatu jest gwarancją rozwoju Powiatu Bielskiego, jest gwarancją budowania porozumienia, i zrozumienia dla jego działań. 4 lata współpracy ze Starostą Bielskim były okresem wytężonej pracy w dobrym koleżeńskim zespole, dobrej atmosferze opartej na życzliwości i wzajemnym szacunku. Pan był tym, który tę atmosferę tworzył. Życzyła Staroście wielu sukcesów, zdrowia, wielu życzliwych osób wspierających podejmowane działania, zaś pozostałym Członkom Zarządu pogratulowała oraz życzyła dobrych, rozważnych decyzji.

Podziękowała także za współpracę Pani Skarbnik, Panu Sekretarzowi, Naczelnikom Wydziałów i Dyrektorom jednostek oraz wszystkim pracownikom. Stwierdziła, iż jest dumna ze współpracy z tak dobrą merytorycznie kadrą kierowniczą i pracowniczą. Szczególnie podziękowania skierowała do Naczelników podległych jej wydziałów, bowiem to z Nimi na co dzień rozwiązywała te mniejsze i te większe problemy. Zapewniła, iż kadra i ludzie, których dane było jej nadzorować jest bardzo kompetentna i ambitna.

Pani Helena Buszko życzyła Radzie Powiatu aby radni tworzyli dobry klimat, podejmowali mądre i dobre decyzje dla społeczności Powiatu Bielskiego.

Pan Tadeusz Leszczyński – Naczelnik Wydziału Architektury, Budownictwa, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Bielsku Podlaskim, w imieniu Naczelników Starostwa Powiatowego złożył Pani Helenie Buszko podziękowanie za 4-letnią współpracę, za okazane serce oraz pomoc, za kompetentną i merytoryczną współpracę.

Kolejnych spraw różnych nie zgłoszono.

W związku z powyższym Przewodniczący zamknął dyskusję w tym punkcie.

Ad 18.

Porządek obrad został w tym punkcie wyczerpany, w związku z tym Przewodniczący Rady Adam Miron Łęczycki o godzinie 13.00 zamknął posiedzenie II sesji Rady Powiatu w Bielsku Podlaskim.

Na tym protokół zakończono.

Protokołowała: Joanna Popławska.

 

Adam Miron Łęczycki
Przewodniczący Rady Powiatu w Bielsku Podlaskim

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Bielskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Wоjсiесh Сhаrytоn

Wprowadzający: Wоjсiесh Сhаrytоn

Data wprowadzenia: 2007-01-18

Data modyfikacji: 2007-01-18

Opublikował: Wоjсiесh Сhаrytоn

Data publikacji: 2007-01-18